۵ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۴۱

اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام از پنجشنبه آغاز می‌شود

اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام از پنجشنبه آغاز می‌شود

هفتمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام در دو بخش آقایان و بانوان و در دو رده سنی بزگسالان و جوانان از روز پنجشنبه هشتم فرودین‌ماه در دریاچه آزادی تهران آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، پاروزنان تیم ملی آب‌های آرام ایران که خود را برای حضور در کاپ‌های جهانی آماده می‌کنند، با نزدیک شدن به این رقابت‌ها تمرینات فشرده و تخصصی خود را زیر نظر مربیان دنبال می‌کنند.

در همین راستا هفتمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام در رده سنی بزرگسال و در رشته کایاک از پنجشنبه هشتم فروردین‌ماه در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی آغاز و تا 28 همین‌ماه ادامه خواهد داشت. اردوی تیم ملی مردان جوانان، کانوکانادایی بزرگسالان و بانوان نیز از 10 فروردین ماه لغایت 30 فروردین‌ماه برگزار خواهد شد.

در این مرحله از اردو ایرج اقلیمی به عنوان مدیر تیم‌های ملی و سرمربی، حسین ملکی به عنوان سرمربی تیم کایاک جوانان، الیاس اقلیمی به عنوان سرمربی تیم کانوکانادایی، عباسی به عنوان مربی کایاک تیم بزرگسالان، علی جمشیدی به عنوان مربی کایاک تیم جوانان، آیگون پژوهش و الهه خوارزمی به عنوان مربیان تیم بانوان حضور خواهند داشت.

کد خبر 2022569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha